خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن ایام محرم وفصل تابستان، بیست و یکمین دوره تکمیلی بسیجیان گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۸۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، همزمان با فرا رسیدن ایام محرم وفصل تابستان، بیست و یکمین دوره تکمیلی بسیجیان گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده گردان105 حضرت امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت:"فرمانده معظم کل قوا: با استناد به آیه‌ی شریفه‌ی «وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُم» تأکید کردند: این فرمان الهی باید به عنوان درسی دائم، همواره در اولویت سپاه پاسداران باشد.

وی هدف این آیه‌ی شریفه درباره‌ی ضرورت آمادگی هرچه بیشتر را ترساندن دشمنان خدا و دشمنان مسلمانان برشمردند و افزودند: ترسی که پروردگار، ایجاد آن را در قلب دشمنان فرمان میدهد، ترس بازدارنده است یعنی باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان از [هیبت مردان جوان، مؤمن، فداکار و پُرانگیزه] بیمناک شوند که این مهم‌ترین عامل بازدارندگی خواهد بود.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) ضمن اشاره به فرمایش فوق بيان داشت: آموزش مؤثر ترین مؤلفه در ارتقاء توان رزم پایدار است. اقتدار و بالندگی هر نیرو به نحوه آموزش آن نیرو وابسته است. لذا هر چه آموزش عميق تر و کیفی تر باشد رشد و پیشرفت و دست یابی به موفقیت آسان‌تر می شود. لذا این گردان در راستای انجام مأموریت ها و با هدف ارتقاء آمادگی‌های رزمی خود، هر ساله اقدام به برنامه ريزي و اجرای دوره تکمیلی بسیجیان خود می نماید.

این فرمانده درپایان بیان داشت: از آنجا که عرصه آموزش عرصه حساس و خطیری می باشد. این گردان با بهره‌ مندی از اساتید مجرب سطح لشکر و سپاه مقدمه آموزش تخصصی و حرفه‌ای بسیجیان را فراهم نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها