خبرهای داغ:
یک کارشناس عقیدتی گفت: شیعه همانند پرنده ای است که پروازش بلندتر از تیرهای دشمن است، چون دوبال شهادت و مهدویت دارد.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۹۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزارس بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14 امام حسین(علیه السلام)، بمناسبت اولین روز محرم الحرام مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)همراه با سخنرانی حجت الاسلام صیام پور با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14 امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام صیام پور ابتدای صحبتهای خود را به مسئله شیعه در جهان قرار داد وگفت: همه دشمنان اسلام بخصوص دشمنان شیعیان در جهان به یک نتیجه قطعی رسیده اند که شیعه شکست ناپذیر است.

وی ادامه داد: بال سبز مهدویت و اعتقاد شدید به ظهور و بال سرخ شهادت که درس بزرگ قیام حسینی است، علت شکست ناپذیری شیعه است.

این سخنران در ادامه صحبت خود را به مسئله مهم ولایت فقیه قرار داد وافزود: طبق گفته دشمنان شیعه یکی از مهمترین زره های شیعه بحث ولایت فقیه و ولایت پذیری شیعه است و ما باید ضربه اصلی را به زره شروع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای بزرگ جبهه مقاومت امروز به دلیل ولایت پذیری از ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام تلاش برای ضربه زدن به مسئله ولایت را از زمان حکم فتوای میرزای شیرازی شروع کرده اند وتا امروز هم ادامه داشته و دارد.

لازم به ذکر است که ابتدای مراسم روضه با قرائت زیارت عاشورا شروع و در پایان مداح اهل بیت کربلایی صدیقی به نوحه خوانی برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش پرداخت وجمع حاضر به یاد عاشورا و مصائب اهل بیت علیهم السلام به عزاداری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها