خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین؛
حق لطفی عنوان کرد: در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ مردادماه ۱۶ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی این استان وارد شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۰۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

قزوین_ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: این میزان خسارت، به پل ها و ابنیه فنی و راه‌های بخش الموت استان قزوین وارد شده است.

وی اضافه کرد: راهداران استان قزوین بلافاصله با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

حق‌لطفی ادامه داد: با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و ۲۰۰راهدار به همراه ۲۰۰دستگاه ماشین آلات خود را در قالب ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق حساس راه های استان مستقر کرده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان قزوین اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران و تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن کامل اثرات ناشی از سیل باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها