خبرهای داغ:
ریاست عقیدتی سیاسی لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین در شورای تحلیل نیروهای مسلح استان؛
حجت‌الاسلام آقاسیان گفت: امروزه در مسأله جهاد تبیین باید آفندی عمل کنیم و صرفاً دفاع کننده نباشیم. در سطح جامعه شبهات بسیاری وجود دارد، و هر چند نیروهای مسلح در امر تبیین و روشنگری به وظایف خود به خوبی عمل می کند، اما باید تمام توان را برای زمینه سازی پاسخگویی به شبهات در بین آحاد مردم به خصوص جوانان مهیا کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۷۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام آقاسیان، رئیس عقیدتی سیاسی لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین در شورای تحلیل نیروهای مسلح که به میزبانی ارتش برگزار شد بیان کرد:
در تاریخ اسلام دو حرکت و دو هجرت، مبدأ تحولات اساسی در دین مبین اسلام بود.اولین آن، هجرت پیامبر مکرم اسلام از مکه به مدینه بود.

وی گفت: دومین هجرت، حرکت امام حسین(ع) از مدینه به سمت کوفه و کربلا بود که در قیام امام حسین(ع) علیه ظلم و فساد یزید، آنچه که باعث تداوم و ماندگاری حادثه کربلا شد، روشنگری و افشاگری نقشه ها و توطئه های دشمن توسط حضرت زینب(س) بود. تبیین و روشنگری یگانه بانوی کربلا موجب شد تا چهره واقعی دشمن برای عوام مشخص شود و یزید و یزیدیان رسوا شدند.

این مسوول اضافه کرد: ماه محرم و صفر، به خصوص دهه اول محرم الحرام فرصت بسیار مناسبی برای بیان سیره و اهداف أئمه اطهار(ع) است. لذا همه ما باید با هوشیاری و ولایت محوری، با جهاد تبیین، عرصه را برای نفوذ دشمن تنگ کرده و او را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها