خبرهای داغ:
قناعت گفت: در اجرای ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس بایستی همه دستگاه‌های اجرایی استان آماده باشند تا از ظرفیت‌های این حوزه بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۳۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه مردم پای کار آمدند و در کنار نیرو‌های مسلح نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور جدا شود.

وی گفت: جنگ موقعی بر ایران تحمیل شد که در کشور وضعیت را منافقین متلاطم کرده بودند و هنوز آمادگی لازم وجود نداشت.

استاندار خراسان جنوبی خطاب به دستگاه‌های اجرایی در رابطه با ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، متذکر شد: در این خصوص همه دستگاه‌ها باید آماده باشند تا از ظرفیت‌های این حوزه بهره‌مند شویم.

قناعت تأکید کرد: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور برای تأمین اعتبارات احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مرکز استان و موزه استکبارستیزی در صحرای طبس در سطح استانی و ملی انجام می‌شود.

وی متذکر شد: با محوریت دفتر فنی استانداری پیگیری‌های لازم برای تأمین آب و برق مورد نیاز مسجد شکر و موزه استکبارستیزی انجام شود تا در سالگرد واقعه طبس پنجم اردیبهشت سال آینده از لحاظ زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی همچنین به وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام استان اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل عملیات اجرایی ۲۱ یادمان شهدای گمنام در خراسان جنوبی در حال انجام است که تا پایان سال ۱۴۰۲ ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها