فرمانده سپاه ناحیه اراک:

بسیج همواره برای کشور فرصت ساز است/ خدمت رسانی ۱۵ گروه جهادی اراکی در روستای آهنگران

سرهنگ مهجوری گفت: با توجه به خسارات زیادی که در روستای آهنگران به مردم عزیز این روستا وارد شده ۱۵ گروه جهادی تخصصی از اراک در این روستا مستقر شده اند و به مردم خدمات مختلف ارائه می دهند.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۵۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای آهنگران و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس نهادینه سازی فرهنگ جهادی در کشور است و امروز به برکت بسیج و حضور جوانان در صحنه شاهد حرکت های جهادی موثر در بخش های مختلف هستیم.

وی افزود: بسیج یکی از بزرگترین نعمات در انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی به برکت تفکر بسیج و پای کار آوردن ظرفیت های عظیم مردمی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده و بسیج همواره برای کشور فرصت ساز و دور کننده تهدیدات است.

سرهنگ مهجوری ادامه داد: بسیج در صحنه های سخت همواره خوش درخشیده و در بیماری کرونا بسیج با ارائه الگوهای موفق بزرگترین تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و توانست ایران اسلامی را در بین سایر کشورها برتر کند.

وی با اشاره به حضور جهادگران از لحظات ابتدایی شروع سیل روزهای گذشته در صحنه بیان کرد: در پی وقوع سیل و ایجاد مشکلاتی برای مردم بسیجیان و جهادگران اراکی از همان ابتدای بارش ها در صحنه خدمت به مردم حاضر شدند و در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان و با ارائه خدمات مختلف به مردم تلاش کردند آسیب ها را کاهش دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: با توجه به خسارات زیادی که در روستای آهنگران به مردم عزیز این روستا وارد شده ۱۵ گروه جهادی تخصصی از اراک در این روستا مستقر شده اند و به مردم خدمات مختلف ارائه می دهند.

وی ادامه داد: از ابتدای وقوع سیل آهنگران جهادگران بسیجی برای ارائه خدمت رسانی از جمله تخلیه گل و لای از منازل مردم، کمک به دامداران برای ساماندهی و خروج دام ها از مناطق پرخطر، تامین آب شرب، غذای گرم و سایر امکانات بهداشتی و رفاهی، ارائه خدمات درمانی و کمک به سایر دستگاه های خدمت رسان و امدادی برای فراهم نمودن سایر امکانات حاضر شدند.

سرهنگ مهجوری بیان کرد: خوشبختانه وضعیت خدمت رسانی هم توسط گروه های جهادی و هم توسط دستگاه های امدادی و خدمت رسان در روستای آهنگران مطلوب است و جهادگران امروز برای شست و شوی فرش ها و سایر اقدامات دیگر انجام وظیفه می کنند.

وی تاکید کرد: فعالیت گروه های جهادی در روستای آهنگران کاملا برنامه محور و با هدایت و فرماندهی سپاه در حال انجام است و امروز اولویت سپاه در مناطق سیل زده خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است که توسط بسیجیان و پاسداران با قوت در حال انجام می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه با همه توان تا بازگشت شرایط عادی و فراهم نمودن بستر مناسب برای زندگی مردم و شکل گیری روال جاری زندگی همه افراد روستا در کنار مردم عزیز آهنگران حضور خواهند داشت و خدمت به مردم و نوکری آنها را بزرگترین توفیق و افتخار می دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات