خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه دراستان همدان باتأکید بر لزوم تبیین حقایق و واقعیت‌های دوران جنگ و دفاع مقدس گفت:اگر امام حسین(ع)در کربلا به شهادت رسید برای این بودکه واقعیت‌های تاریخ دوران پیامبر(ص) به درستی تبیین نشد.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۶۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز در یادواره شهدای «سوباشی» که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان به افتخارات و رشادت‌های رزمندگان ارتش قهرمان در دوران انقلاب اشاره و اظهارکرد: رشادت‌ها و مجاهدت‌های دلاورمردان ارتش همیشه قهرمان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه مجاهدت‌ها و اقداماتی که نیروهای ارتش در کنار سپاه و نیروهای نظامی برای حفظ وطن انجام می‌دهند هیچگاه فراموش نخواهد شد، گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای سوباشی که در دفاع از خاک و وطن انجام دادند همیشه در طول تاریخ ماندگار خواهد بود که این سرافرازی نصیب فرزندان این مرز و بوم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان مجاهدت‌های نیروهای شهدای سوباشی در دفاع از خاک و وطن را نشانه مومن بودن و ایمان واقعی آنان دانست و بیان کرد: به فرموده پیامبر(ص) «حب الوطن من الایمان»؛ به این معنی که محبت به وطن به دلیل ایمان افراد است.

وی بر لزوم تبیین حقایق و واقعیت‌های دوران جنگ و دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: اگر امام حسین(ع) در کربلا به شهادت رسید به دلیل این بود که واقعیت‌های تاریخ دوران پیامبر(ص) به درستی در بین مردم آن دوران تبیین نشد و همین امر باعث شد عده‌ای با وجود آن که دین و کتاب و خدا آنها یکی بود بر روی امام زمان خود شمشیر بکشند.

شعبانی جهاد تبیین در جامعه در همه عرصه‌ها را ضرروی دانست و بیان کرد: اگر حقایق تاریخ اسلام در سال 60 هجری به درستی تبیین می‌شد عده‌ای بر روی امام زمان خو د شمشیر نمی‌کشیدند.

وی با تاکید بر اینکه باید واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام و نقاط قوت آن به درستی در جامعه تبیین شود، اضافه کرد: مسئله جهاد تبیین مسئله مهمی است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: سنت‌های الهی سنت‌های واحدی هستند که امیدواریم با قدرت تبیین شما و کارها و اقدامات بزرگ شما که در این عرصه اتفاق افتاده این انقلاب به دست صاحب اصلی انقلاب برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما خود را همواره قدردان زحمات مجموعه ارتش دانسته و می‌دانیم که خوشبختانه در استان ارتباط خوب و موثری با همه نیروهای مسلح دارند و با وحدت واحد همه در راه هدف واحد و والا در حرکت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات