5 بسته تجهیزات ورزشی به پایگاه های خواهران شهرستان سرخه تعلق گرفت

مسئول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از تجهیز 5 پایگاه مقاومت بسیج خواهران سرخه به امکانات و وسایل ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۷۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و اجرای طرح جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی به همت تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه 5 بسته تجهیزات ورزشی بازی های کودک به پایگاه های مقاومت خواهران شهرستان سرخه تعلق گرفت.

علی ستاری مسئول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این اقدام ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف فراهم کردن شرایط مناسب ورزشی برای رده سنی کودکان، نونهالان و نوجوانان با پیگیری های انجام شده 5 بسته تجهیزات ورزشی به پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سرخه اهدا شد.

او افزود: این بسته ها شامل ۱۰ قلم کالا (منچ پارچه ای، توپ وسطی، توپ تنیس، طناب کنفی، طناب، برج هیجان، هفت سنگ، بولینگ، گلف و حلقه) و هر بسته به ارزش 5 میلیون ریال است.

مسئول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه امیدوارم با اقدامات انجام شده ورزش به راحتی در دسترس مردم باشد، گفت: بسیج باید در خدمت مردم باشد تا بتوانند به راحتی از امکانات ورزشی و امکانات برخوردار شوند و این امر جوانان را با فرهنگ و منش قهرمانانه بسیج آشنا می کند.

ستاری بیان داشت: با تقویت روحیه، نشاط و شادابی و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف می تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای آن ها را فراهم آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار