خبرهای داغ:

ضربان کمک های مومنانه در سرخه می تپد

با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و آسیب دیده بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) سرخه با یاری جهادگران بسیجی اقدام به کمک به خانواده های نیازمند در محله کردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۹۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه پایگاه مقاومت بسیج جضرت رقیه (س) در سرخه اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند در سطح محله کرده است.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدامات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت کمک به تهیه سیسمونی نوزاد یک زوج جوان با یاری خیرین مبلغ 2 میلیون ریال جمع آوری و به خانواده اهدا شد.

او افزود: در جهت کاستن از آلام و رنج های یک خانواده بیمار با کمک جهادگران بسیجی پایگاه مبلغ 2 میلیون ریال تهیه و جهت تامین هزینه های درمان و دارو به یک بیمار دیابتی داده شد.

فرمانده این پایگاه مقاومت بیان داشت: باتوجه به قرار داشتن در فصل تابستان مبلغ 2 میلیون ریال جهت تامین هزینه های سفر به یک خانواده جهت سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

ابراهیمی بیان داشت: معرفی یک نفر به صندوق وحدت جهت دریافت وام 20 میلیون ریالی قرض الحسنه از دیگر اقدامات انجام شده به همت این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها