ملت ایران تا ابد مدیون خون شهدا و مجاهدت رزمندگان سپاه اسلام هستند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: ملت ایران تا ابد مدیون خون شهدا و مجاهدت رزمندگان سپاه اسلام و هشت سال ایستاگی رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۱۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای دیگر هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان عرصه جهاد و شهادت، در این هفته او همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان با مصیب ناظریه، محسن ناظریه و قاسم ناظریه سه برادر رزمنده در روستا اسدآباد در سرخه دیدار و گفتگو کردند.

این برنامه در جهت تکریم مقام خانواده شهدا و رزمندگان برگزار و سرهنگ ادهم در این جمع اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) در بیانات خود فرمودند: نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم روزگار دچار فراموشی شوند.        

او با بیان اینکه ملت ایران تا ابد مدیون خون شهدا و مجاهدت رزمندگان سپاه اسلام هستند، افزود: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

ادهم در ادامه اضافه کرد: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار