خبرهای داغ:
در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه سه راس گوسفند با ارزش 140 میلیون ریال به همت بسیجیان و گروه جهادی ذبح و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۱۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه؛ اقدامات بسیاری به همت پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان سرخه انجام گرفته است.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه برگزاری اقدامات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف ترویج سنت حسنه کمک به خانواده های نیازمند و دستگیری از آن ها، ۲۰۰ پرس غذا (آبگوشت) به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت پخت و توزیع شد.

او افزود: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه بزرگسالان در قالب طرح جوانه های صالحین در پایگاه برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: ذبح سه راس گوسفند در دهه ولایت جمعاً به ارزش  140 میلیون ریال به همت گروه جهادی و همکاری هیئت زینب کبری (ع) قربانی و بین اهالی محله تقسیم شد.

فیض بیان داشت: کمک به ۱۸ خانواده جمعا به مبلغ 31 میلیون ریال، کمک به تهیه جهیزیه به مبلغ 12 میلیون ریال، کمک به تهیه سیسمونی به ارزش 10 میلیون ریال و پرداخت قسط عقب افتاده به مبلغ 2 میلیون ریال از دیگر اقداماتی بوده است که به همت بسیجان انجام گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها