طرح تابستانه جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج محله اسلامی آل یاسین (ع) افتتاح و بسیجیان و نمازگزاران محله از بیمار محله عیادت کردند.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۳۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج برنامه هایی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه برگزاری این برنامه در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه اعضای شورای پایگاه با حضور امام محله با محوریت ارتقای کیفی فعالیت‌های پایگاه و برنامه‌ریزی برای ماه محرم برگزار و اعضا پیشنهادات خود را در جهت کیفی سازی برنامه ها مطرح کردند.

او افزود: باتوجه به قرار داشتن در فصل تابستان و معرفی این پایگاه به عنوان پایگاه علمی و پژوهشی، مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه‌های امام خامنه‌ای و حضرت معصومه (س) در مسجد جمعه سرخه با حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در ادامه اضافه کرد: با پیروی از سیره نبوی در خصوص عیادت از بیماران و با تاکید بر محله محوری بودن برنامه ها حجت الاسلام و المسلمین عربی امام جماعت مسجد جمعه همراه با بسیجیان پایگاه و نمازگزاران مسجد جمعه در منزل محمد مونسان برای عیادت و دعا برای شفای همه بیماران و بیمار منظور حضور یافتند.

مونسان عنوان کرد: برگزاری مسابقات فوتبال دستی حلقه صالحین نوجوانان شهید محمدحسین دولتی با هدف ایجاد گردهمایی مفید و یک تابستان شاد در دستور کار پایگاه های خواهر و برادر قرار داشته و به طور مداوم اجرا می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها