خبرهای داغ:
سردار مهدوی:

دشمن با جنگ تحلیلی به مقابله با ملت ایران آمده است/باید نقشه‌های غرب را خنثی کنیم

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در جنگ نابرابر تبلیغاتی در عرصه فرهنگی باید تمام تلاش خود را برای خنثی کردن نقشه‌های غرب به کار گیریم تا بتوانیم همچون گذشته نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۴۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

دشمن با جنگ تحلیلی به مقابله با ملت ایران آمده است/باید نقشه‌های غرب را خنثی کنیم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه روز صدا و سیما بهانه خوبی برای تقدیر و تشکر از فعالان رسانه در صدا وسیمای است، گفت: صدا وسیما در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش موثر دارد و تاکنون در مقابل فتنه دشمنان و غول‌های تبلیغاتی آن‌ها به خوبی توانسته از ارزش‌های انقلاب دفاع کند.

سردار محمد رضا مهدوی با بیان اینکه امکانات و ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای دفاع از عرصه‌های مختلف فرهنگی در خدمت صدا و سیما است، گفت: در جنگ نابرابر تبلیغاتی در عرصه فرهنگی باید تمام تلاش خود را برای خنثی کردن نقشه‌های غرب به کار گیریم تا بتوانیم همچون گذشته نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در استان، گفت: دشمن در تلاش برای ایجاد نا امید در بین مردم است و ماتلاش می‌کنیم تا با انجام اقدامات عملی نشاط و امید را به مردم برگردانیم. امیدواریم با انعکاس این اخبار روحیه و امید نشاط بیشتری به مردم جامعه تزریق شود.

فرمانده سپاه انصا الرضا(ع) استان همچنین از راه اندازی قرار گاه فرهنگی در سپاه خبر داد و گفت: این قرار گاه با محوریت صدا و سیمای می‌تواند نقش آفرینی خوبی در عرصه فرهنگی استان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا استان نیز در این دیدار گفت: دشمن بعد از جنگ تحمیلی و جنگ تحریمی امروز با جنگ تحلیلی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده است.

حجت الاسلام کمالی گفت: صدا و سیما به عنوان پایه رسانه‌ها در مقابله با ترفند‌های جدید دشمن می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه سپاه گفت: سپاه در در هر دولتی به عنوان یک بازوی موثر در کنار دولت مردان بوده است.

آینه دار با بیان اینکه تاکنون تعامل گسترده و خوبی بین سپاه و صدا وسیمای خراسان جنوبی بوده است، گفت: صدا و سیما آمادگی لازم برای انعکاس اقدامات سپاه درحوزه خدمت رسانی به مردم و اجرای برنامه‌های جهاد تبین را دارد.

وی همچنین با اشاره به امکانات سخت افزاری صدا و سیما در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر از نظر پوشش دهی شبکه‌های با ۹۸ درصد پوشش در جایگاه خوبی قرار داریم، اما این میزان هم برای ما رضایت بخش نیست و در تلاش هستیم پوشش دهی شبکه‌ها در استان را کامل کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: در حوزه نرم افزاری هم سیمای خاوران با بالاترین میزان رضایت مردمی در بین مراکز برتر کشور قرار دارد.

آینه دار همچنین با اشاره به اینکه صدای خاوران جز سه مرکز برتر کشوراست گفت: خبر خاوران هم همیشه حضور پررنگ چشمگیری در شبکه‌های سراسری داشته و دارد.

در پایان این نشست با اهدای لوحی از زحمات مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی و همکاران ایشان تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار