خبرهای داغ:

بستری ۳۸ بیمار کرونایی در شرق استان سمنان/۷ نفر در بخش مراقب‌های ویژه

شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درباره افزایش بیماران کرونایی بدحال در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه اظهار نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۵۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

بستری ۳۸ بیمار کرونایی در شرق استان سمنان/۷ نفر در بخش مراقب‌های ویژهبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین شیبانی با اشاره به سیر افزایشی مراجعان مشکوک به کرونا اظهار کرد: در روز‌های اخیر شمار بیماران بدحال کرونایی در این دو شهرستان افزایش یافته و از ۳۸ نفر بیمار بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌ها، ۷ نفر در ICU نگهداری می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: در هفته گذشته یک مورد فوت بیمار کرونایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ثبت شد.
او با تاکید بر لزوم تکمیل دوره واکسیناسیون و با درخواست از مسئولان هیات‌های مذهبی برای نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: سرو غذا در ظروف در بسته، برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز و استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای برگزاری مراسم سوگواری در نظر گرفته شود.
به گزارش بسیج، در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان شاهرود قرمز و شهرستان میامی زرد کرونایی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها