شاهرود_ فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: در مجموعه فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش و اثر حضور مردم بیشتر است.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۷۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

نقش مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه‌های ملی و مذهبیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در دیدار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود در اتاق جلسات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان با گرامیداشت ماه محرم و سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با مشکلاتی از جمله جنگ تحمیلی و ترور و مسائل عدیده‌ای مواجهه پیدا کرد، اما علی رغم امواج سهمگین در مسیر خودش با آرامش پیش رفت و این اتفاقات خوب در کنار این مشکلات بوجود آمده است.
او با بیان اینکه پایه گذاری نظام اسلامی توسط امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری در هدایت کشتی و نقش بی بدیل مردم در پاسداشت انقلاب، این نظام تاکنون در مسیر پیشرفت قرار دارد، افزود: مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی مهم و این شورا نقش انسجام بخشی در بین مردم و فراخوان عمومی مردم و صدای مردم و انقلاب و گنجینه انقلاب در پاسداری دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کرده است.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در بسیار موارد این شورا به پختگی رسیده است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته از جنبه یادآوری و فراخوان برای نسل جدید کار‌های خوبی انجام دهد که از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر داریم.
جلالی با تاکید بر اینکه حاکمیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به عنوان بخش موثر خود قلمداد می‌کند، تصریح کرد: باید مراقبت و همه کمک و هدایت کنیم و نقش هماهنگی و پشتیبانی را حاکمیت فراهم کند و پای کار باشند.
او با اشاره به نقد و گلایه در خصوص برخی مشکلات، اظهار کرد: واقعیت این است که باید تقسیم کار انجام شود و با وجود دستگاه‌های فرهنگی باید کار پیش برود و در مجموعه فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش و اثر حضور مردم بیشتر است.
معاون استاندار سمنان تاکید کرد: باید این ظرفیت را مراقبت و حفظ کنیم و تکلیف مراقبت از دستاورد‌های و انتقال به نسل بعد را داریم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کار خوبی انجام دادند و ورود جدی تری ما خواهیم داشت تا ماموریت خود را ادامه دهند.
جلالی بر حضور موثر رسانه‌ها در کمک به همه‌ی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی بویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد.
در این نشست حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود نیز بر همکاری و پشتیبانی حاکمیت و دستگاه‌های اجرایی از این شورا در برنامه‌ها تاکید نمود.
این دیدار به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ با حضور تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها