خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم گفت: پیام شهدای حرکت‌های جهادی این است که امروز تحقق آرمان‌های انقلاب و اسلام همچنان به تلاش، مجاهدت و صبر نیاز دارد و در ادامه مسیر نباید ترس و واهمه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۲۶
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در همایش جهادگران آسمانی که در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد، با اشاره به برخی از ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی قم اظهار کرد: تلاش ما این است که بتوانیم تا روز چهارشنبه میزبانی مطلوبی از خانواده شهدای حرکت‌های جهادی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند «ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کار این کشور را به سامان برسانیم» و این فرمایش تاکیدی بر همگانی شدن گفتمان جهادی در سراسر کشور است.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر گسترش جمعیت جهادگران و خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت گفت: شهدای جهادی به وظایف خود عمل کردند و ما اینجا هستیم که به پیام شهدا عمل کنیم که این پیام ادامه دادن حرکت‌های جهادی است.

وی ادامه داد: پیام شهدا این است که امروز تحقق اهداف انقلاب و اسلام همچنان به تلاش، مجاهدت و صبر نیاز دارد و در ادامه مسیر نباید ترس و واهمه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات