همزمان با ماه محرم الحرام بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران پایگاه های شهری و روستایی اقدام به نظافت و سیاه پوش کردن پایگاه ها و هیئت ها کردند.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۳۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، ماه عزای حسینی پایگاه فاطمه زهرا (س) سرخه به همت کارگروه فرهنگی سیاه پوش شد.

همچنین قرعه کشی صندوق قرض الحسنه این پایگاه با حضور صدیقه مونسان مسئول صندوق و جهادسازندگی پایگاه و افراد شرکت کننده در این صندوق انجام و مبلغ موردنظر به بسیجی عضو صندوق اهدا شد.

نظافت پایگاه به مناسبت فرارسیدم ماه محرم به وسیله گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت از دیگر برنامه هایی بود که به همت این پایگاه مقاومت انجام گرفت.

لازم به ذکر است جلسه گروه جهادی پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه با هیئت امنا مسجد امام هادی (ع) برای دهه محرم در جهت خدمت رسانی به خواهران شرکت کننده در عزاداری امام حسین (ع) تشکیل شد.

با مشارکت برادران و خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت حضرت رقیه (س) و امام حسین (ع) مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دهه اول محرم هرشب در تکیه امام هادی (ع) برگزار می شود.

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر نیز اقدام به نصب پرچم و کتیبه های مشکی در هیئت سرچشمه ابوالفضل (ع) افتر به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها