خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرازهایی از سوره یوسف و بینا شدن حضرت یعقوب به واسطه پیراهن حضرت یوسف (ع)، گفت: تمامی معارف شیعه از جمله زیارت، تبرک و توسل به اهل بیت (ع) مبنای قرآنی دارد.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۳۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام) ، به مناسبت ایام محرم الحرام ده شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)به همت رزمندگان و بسیجان گردان ۱۰۵امام حسین(علیه السلام) با حضور پرشور مردم در پارک زمزم اصفهان در حال برگزاری است

در برنامه شب چهارم این عزاداری که با حضور فرمانده لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام) وجمعی از مسئولین برگزار شد حجت الاسلام مؤمنی در باب احترام به امام وامامزاده ها گفت:امام وامامزاده ها نیازی به طلا وجواهر وساخت وساز ندارند اینها همه علاقه های دوستداران هستند که به امام وامامزاده هدیه می شوند.

وی افزود:ما معتقدیم هر چیزی که منسوب به اهل بیت است دارای کرامات می باشد، در سوره یوسف آمده است که یعقوب زمانی بینا شد که پیراهن یوسف را بوئید، با توجه به این آیه از قرآن آیا تربت کربلا کرامت وشفا ندارد ؟

این سخنران در پایان افزود هنوز مشخص نیست با این همه ادله چگونه برخی توسل به ائمه را انکار می کنند

یادآور می شود در پایان این برنامه مداحان اهل بیت به مرثیه خوانی وسینه زنی پرداختند .

لازم به ذکر است این برنامه با حضور مردم شهید پرور اصفهان بعداز نماز مغرب وعشا در پارک زمزم شهرک ولی عصر اصفهان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها