نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

با تمسک به ائمه و الگو گرفتن از آن در مسیر خدمتگذاری به مردم گام برداریم

آیت الله محامی گفت: قیام امام حسین فقط برای آن زمان خاص نبود بلکه این یک حرکت اصلاح گرانه و هدایت گرانه برای همه انسانها در همه اعصار است.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۲۳
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی،  نماینده ولی فقیه در استان  سیستان و بلوچستان، در جمع سوگواران حسینی سازمان جهاد کشاورزی که در  سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان برگزار شد،  با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن محرم گفت:حرکت عظیم حضرت امام حسین در صحنه کربلا که با تمام هستی خودو خانواده اش به میدان آمد، برای نشان دادن معرفی حق و نشان باطل بود.

آيت الله محامی افزود: قیام امام حسین فقط برای آن زمان خاص نبود بلکه این یک حرکت اصلاح گرانه و هدایت گرانه برای همه انسانها در همه اعصار است.

وی روشنگری اهداف بلند قیام حسین در صحرای کربلا را وظیفه همگان برشمرد و تصریح کرد: با تمسک به ائمه و الگو گرفتن از آن در مسیر خدمتگذاری به مردم و زندگی، موجبات رضایتمندی حق تعالی را فراهم آوریم.

گفتنی همزمان با آغاز محرم، هر روز صبح مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت امام حسین و یاران باوفای کربلایی اش در محل سازمان جهادکشاورزی استان و با حضور پرسنل سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته سازمان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات