خبرهای داغ:
حجت الاسلام میرزابیگی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) در اجتماع عاشورایی پایوران سپاه و فراجا به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: «هیهات من الذله»، پیام قیام امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۷۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام میرزابیگی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج، صبح امروز در اجتماع عاشورایی پایوران سپاه و فراجا به تبیین اهداف و فلسفه قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: کربلا در واقع تجلی نور الهی است و نور حق از جریان کربلا متجلی شد.

وی با بیان اینکه اگر کربلا نبود نور اسلام خاموش می شد، گفت: دشمن می خواست با به شهادت رساندن امام حسین(ع) نور الهی در جهان را خاموش کند اما امروز این نور در طول تاریخ در جریان است.

حجت الاسلام میرزابیگی بیان کرد: امام حسین(ع) در واقعه کربلا سینه سپر کرد تا نور الهی جریان یافته و اسلام به حیات خود ادامه دهد. امام حسین(ع) و یارانش با نثار خون خود به اسلام حیات ابدی دادند تا به ملت های آزادی خواه جهان راه رسیدن به استقلال، حریت، آزادگی و شرف را تا ابد نشان دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) از برپایی مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) به عنوان نابود کننده دسیسه ها اتاق فکر دشمنان نام برد و گفت: همه توطئه های دشمنان با رسیدن ایام حزن و اندوه سالار شهیدان نابود شده و رشته های دشمنان محو می شود.

وی در پایان افزود: ایام محرم و صفر بهترین فرصت برای تجدید قوا جهت مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها