خبرهای داغ:
همدان-فرماندار نهاوند از تصویب اعتبار ۳۲۷ میلیارد تومانی در برش شهرستانی برای نهاوند در سفر ریاست جمهوری به استان همدان تصویب شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۵۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ضمن تشکر از تلاش‌های استاندار و نماینده مردم نهاوند در سفر ریاست جمهوری، اظهار داشت: نهاوند تنها شهر استان همدان است که میزبان دو وزیر در سفر ریاست جمهوری بوده است.

وی افزود: هدف دولت مردمی از این سفرها بررسی مشکلات استان‌ها و شهرستان‌ها است و انتظار می‌رود با انجام سفر ریاست جمهوری به استان همدان و نتایج قابل توجه آن برای شهرستان نهاوند و به ویژه پروژه‌های بلاتکلیف آموزش و پرورش، شاهد همکاری و سرعت بیشتری در اتمام و اجرای این پروژه‌ها باشیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اعتبار ۳۲۷ میلیارد تومانی در برش شهرستانی برای نهاوند در سفر ریاست جمهوری به استان همدان گفت: درسفر ریاست جمهوری و حضور دو نماینده عالی ایشان به شهرستان نهاوند، اعتباراتی برای تکمیل یا ادامه پروژه‌های استخر دانش آموزشی، مدرسه سنایی، مسکن فرهنگیان، مصوب شده است، که باید پیگیر این اعتبارات باشیم تا هر چه زودتر به شهرستان تزریق شوند.

وی با اشاره به پروژه‌های شهرستان که بدون کارشناسی نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده و در حال تخریب هستند، افزود: برخی پروژه‌های بزرگ و مهم شهرستان که به علت عدم کارشناسی بدون اعتبار و نیمه کاره و بلاتکلیف مانده‌اند، اولویت تکمیل و تجهیز با این پروژه‌ها است که تخریب یا در حال نابودی هستند.

احمدوند با بیان اینکه هدف دولت این است که پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهد،تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای پروژه های نیمه کاره ی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است و اداره نوسازی مدارس نیز حمایت‌هایی خواهند داشت.

وی بیان داشت: تجهیز و تکمیل پروژه استخر دانش‌آموزی یکی از دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان است.

فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به اینکه باید پروژه مسکن مهر فرهنگیان با جدیت پیگیری شود، گفت: پروژه‌‌های مسکن مهر و درمانگاه فرهنگیان نهاوند دو پروژه مهمی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند، بقیه پروژه‌های آموزش و پرورش نیز در سطح بخش‌ها با حمایت بخشداران باید تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفته شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات