خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی حوزه ۹ خواهران حضرت مریم در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)

کد خبر: ۹۴۴۹۱۱۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از حوزه ۹ خواهران حضرت مریم ؛نشست بصیرتی باحضور اعضای شورا و فرماندهان پایگاه ها در سالن اجتماعات حوزه ۹ حضرت مریم برگزار شد.

کارشناس فضای مجازی در جمع فرماندهان و اعضای شوراي بسیج با اشاره به اهمیت نکات اخلاقی برای جذب اطرافیان اظهار کرد : یکی از تکنیک هایی که می توان مخاطب را جذب کرد تحریک احساسات آنها می باشد یعنی باید احساس خوب در آنها ایجاد کرد و از نقطه نظرات آنها استقبال و از عبارات تحقیری استفاده نکرد ؛ یعنی باید با لبخند با آنها برخورد کرد و در کنار آنها بود، طوری که احساس کنند آنها را می بینید و به آنها توجه می کنید.
گیاهچین در ادامه افزود : از دیگر راهکارها در جذب مخاطب، توجه به فرد مقابل در هنگام صحبت با اوست که باعث ایجاد اعتماد طرف مقابل می شود. همچنین نیاز به دیده شدن در مخاطب وجود دارد به عنوان نمونه بیان نکات مثبت طرف مقابل و تمرکز داشتن هنگام صحبت کردن با او و تایید کردن ایشان و بالا بردن سطح تحمل و تبسم کردن و تشکر از نقطه نظرات آنها.
وی بیان کرد: رزق حلال ، خودسازی ، صداقت ، پرهیز از دروغ و غیبت ، خلق خوب همراه با آرامش و صبوری ، بخشنده بودن ، صفح یعنی نگاه نکردن به کار اشتباه طرف مقابل از دیگر روش های جذب مخاطب است.
ایشان سکوت کردن هنگام عصبانی شدن را برترین تکنیک ارتباط با مخاطب عنوان کرد.
در پایان از مسئولین نیروی انسانی پایگاهها که بالاترین جذب را در ۴ ماهه اول سال داشته اند تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات