خبرهای داغ:
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی و حوزه علمیه رضویه انجام شد:
هنری گفت: به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی و حوزه علمیه رضویه این کاروان دهه اول محرم در ۳۰ روستای دهستان ماژان صبح و بعد از ظهر فعالیت به سخنرانی و عزاداری می پردازد.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۴۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) استان در جمع خبرنگاران از فعالیت کاروان نوکری جهت برپایی مراسم عزاداری در دهستان ماژان خبر داد.

وی افزود: با توجه به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) امسال برای سومین سال کاروان نوکری با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی و حوزه علمیه رضویه فعالیت دارد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: هدف از ایجاد این کاروان حضور روحانیون و برگزاری مراسم عزاداری در مناطق کم برخوردار استان که دارای جمعت‌های کم بوده و روحانی مستقر در روستا جهت برگزاری مراسم ندارند، است.

هنری عنوان کرد: این کاروان با همکاری حوزه علمیه رضویه در ۳۰ روستای دهستان ماژان صبح و بعد از ظهر فعالیت داشته و به سخنرانی و عزاداری میپردازد.

وی اظهار کرد: این کاروان طی دهه اول محرم در دهستان ماژان مراسم عزای اباعبدالله (ع) را برای ارادتمندان برگزار میکند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه خوشبختانه این کاروان مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفته است.

 

وی گفت: روحانیون در این جلسات محتوا‌هایی در مورد مکتب عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر، جهاد تبیین و سبک زندگی بیان می کنند.

هنری عنوان کرد: در دو سال قبل این کاروان در دهستان دُرح سربیشه و میغان نهبندان به همین سبک با حضور در روستا‌ها مراسم عزاداری را برگزار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها