خبرهای داغ:
در چهارمین مرحله کمک مومنانه سپاه در سال جاری؛

۶۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند شهرستان لامرد توزیع شد

فرمانده ناحیه سپاه لامرد گفت: در چهارمین مرحله کمک مومنانه سپاه در سال جاری، ۶۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند شهرستان لامرد توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۱۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار محمود جعفری فرمانده سپاه ناحیه لامرد در حاشیه رزمایش کمک مومنانه به‌مناسبت دهه امامت و ولایت در ناحیه سپاه لامرد گفت: مرحله چهارم کمک‌های مومنانه سپاه شهرستان در سال جاری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش به‌صورت سراسری در سطح استان و کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش کمک به افراد نیازمند و کسانی که به‌دلیل بیماری منحوس کرونا دچار مشکل شده‌اند، می‌باشد.

جعفری بیان کرد: در این مرحله بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی بسته غذایی توسط مجموعه سپاه تدارک دیده شده که به‌وسیله پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه لامرد افزود: بسته‌های غذایی شامل، یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، مرغ، ماکارونی، عدس، نخود، لوبیا، رب گوجه فرنگی، روغن مایع و شکر به ارزش هر بسته بیش از ۶۰۰ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: روش و مدلی که اکنون در حال اجرا است به‌صورت محله‌ای و توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی که شناخت درستی نسبت به محرومان و نیازمندان محله خود دارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها