باستان گفت: راهیان نور و شرکت در این اردو‌ها می‌تواند دستاورد‌های جدیدی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد و  راه رسیدن صحیح تعلیم و تربیت را به افراد نشان دهد.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۴۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی باستان، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی، اردوی راهیان نور را یکی از راه‌های رسیدن به تربیت صحیح و درست نسل آینده دانست.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: تمام تلاش بسیج این است که ظرفیت‌های خود را در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت قرار دهد ما در سند اعتلای بسیج مهم‌ترین زنجیره تربیتی را داریم.

باستان افزود: یکی از مهم‌ترین زنجیره اعتلا را در سازمان بسیج داریم در زنجیره تربیتی، دانش‌آموزان ۶ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال را مدنظر و برای آنان برنامه تربیتی داریم امیدوار هستیم تا بتوانیم دانش‌آموزان را در راستای تراز انقلاب تربیت کنیم.

وی ادامه داد: باید متناسب با شرایط کرونا اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی را برگزار کنیم این اردو برای تمام دانش‌آموزان درنظر گرفته شده است تا انشالله همه دانش‌آموزان پرشور در این اردو‌ها شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی، اردو‌های راهیان نور را یک فراز در انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: برای برگزاری این اردو‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا تعداد بیشتری از دانش‌آموزان را به این اردو‌ها اعزام کنیم.

 

 

ارسال نظرات