پیام تسلیت :

پیام تسلیت فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

سرداراباذرسالاری طی پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام محرم را به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۵۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش معاونت روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان ، متن پیام سردار اباذرسالاری بدین شرح است:

حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.

 

تاسوعا و عاشورای حسینی فرارسیدن حماسه پیروزی خون بر شمشیر و تقابل حق و باطل ‌آن روز که یزیدیان، قساوت و بی رحمی در وجودشان بود مظلومانه فرزندان پیامبر(ص) و اصحاب با وفایش رابه شهادت رساندند.

 

حماسه محرم و تاسوعا و عاشورا حماسه‌ای بس بزرگ از انسانهای الهی است که اندیشه انسان مادی هیچ وقت نخواهد توانست به درک واقعی آن برسد و محرم و کربلا پناهگاه همه آنهایی است که از ظلم ستم به ستوه آمده و حق و حقیقت را جستجو می کنند و حسین علیه السلام با عزیزترین کسانی که داشت بر شمشیرها تاخت تا نه زخم تنش بلکه زخم دلش را ببینیم و افکار بلندش را درک کنیم.

 

ماه عزای حسینی ، ماه فداکاری و گذشت ، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه عاشورا را زنده یاد آور شد، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت.

 

اینجانب فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت عرض می نماییم.

سرتیپ دوم پاسدار اباذرسالاری

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان

 

ارسال نظرات