تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد:

کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان/ یگانی که با تمام توان در خدمت مردم است + (تصاویر)

تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای بارندگی های سیل آسای سامانه مونسون تاکنون با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات مهندسی و پشتیبانی خود به یاری مردم سیل زده شتافته است.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، بارندگی های اخیر سامانه مونسون در بسیاری از مناطق کشور به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد خسارات زیادی به کشاورزان و مناطق عشایری و روستایی وارد کرده است.

تیپ سرافراز ۴۸ فتح از همان ابتدای بارش ها با تمام ظرفیت های خود اعم از نیروی انسانی، ماشین آلات مهندسی و پشتیبانی وارد میدان عمل شد و کمک های این یگان تا به امروز در مناطق سیل زده ساری و جاری است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح نیز همچون همیشه در بحران ها خود و نیروها و تمام تجهیزاتش را برای امداد رسانی به مردم گرفتار از سیل و زلزله و بلایایی طبیعی بسیج می کند و هر روز در نقطه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر می شود تا در کنار مردم آسیب دیده باشد. 

کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان/ یگانی که با تمام توان در خدمت مردم است + (تصاویر)

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان گفت: از همان ابتدای بارندگی های اخیر و وقوع آبگرفتگی و سیل در مناطق مختلف استان ۳ گردان تیپ ۴۸ فتح، تمامی خیابان های محل آبگرفتگی را گشت زدنی نمودند و نسبت تخلیه آب و جابه جایی اثاثیه از منازل مسکونی اقدام کردند. 

سردار حسن حکمتیان افزود: در مناطق روستایی و عشایری سیل زده نیز ماشین آلات مهندسی ،نیرو و پشتیبانی تیپ ۴۸ فتح با آماده باش کامل وارد میدان شدند و در بحث تامین امنیت عشایر، بازگشایی جاده ها، توزیع بسته های معیشتی و امدادی بین سیل زدگان و لایه روبی کانال های کشاورزی خدمت گزار مردم بودند و هستند.

وی خدمات تیپ ۴۸ فتح در بخش لایه روبی کانال های کشاورزی در مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد را میلیاردی دانست و گفت: در دنا، چیتاب، مارگون، طسوج، توت نده و ده ها منطقه روستایی و عشایری گرفتار سیل که در حوزه کشاورزی دچار خسارت سنگین شده اند تیپ ۴۸ فتح با اعزام ماشین آلات مهندسی از جمله بیل مکانیکی و بکهول و لودر خدمات زیادی را ارایه کرده است که رضایت مندی کشاورزان سیل زده را به همراه داشته است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ابزار داشت: در مناطق عشایری و روستایی سیل زده استان ماشین آلات مهندسی تیپ ۴۸ فتح صدها هکتار کانال کشاورزی مسدود شده را بازگشایی می کنند که به لحاظ مالی میلیارد ها تومان برای جامعه روستایی و کشاورزی ارزش دارد.

وی بیان کرد: فرمانداران، بخشداران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به طور مرتب از تیپ ۴۸ فتح در بحث نیرو و ماشین آلات مهندسی درخواست کمک دارند و به تمام درخواست ها لبیک گفته و تا لحظه آخر در کنار مردم هستیم. 

سردار حکمتیان ابراز داشت: تیپ ۴۸ فتح در بحث کمک مومنانه و تامین بسته های معیشتی و همچنین جابجایی مواد غذایی و سیمان و سایر خدمات مورد نیاز مردم نیز به طور جد فعالیت دارد.

وی گفت: هم اکنون در مناطق مرزی و شمالغرب نیز تیپ ۴۸ فتح علاوه بر پاسداری و حراست از مرزها، چنین خدمات عمرانی را بدون هیچ منت و چشمداشتی به مردم ارایه می دهد.

 

تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)تیپ ۴۸ فتح در خط مقدم کمک به سیل زدگان کهگیلویه و بویراحمد/ کمک میلیاردی تیپ ۴۸ به سیل زدگان استان + (تصاویر)

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار