خبرهای داغ:
به مناسبت پیش رو بودن ایام تاسوعا وعاشورا،پایوران وبسیجیان گردان 116حضرت امام حسین(علیه السلام)راوند اقدام به سیاه پوش کردن سطح شهر وبر پایی ایستگاه صلواتی ماشین نویسی کردند.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر14حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت پیش رو بودن ایام تاسوعا وعاشورا، پایوران وبسیجیان گردان 116حضرت امام حسین(علیه السلام) راوند اقدام به سیاه پوش کردن سطح شهر وبر پایی ایستگاه صلواتی ماشین نویسی کردند.

فرمانده گردان 116حضرت امام حسین(علیه السلام) گفت: نوشتن شعار هایی با موضوع عاشورایی بر روی وسایل نقلیه مردم عادی سطح شهر، طرحی است که در این سال‌ها مورد استقبال شیفتگان مکتب حسینی قرار گرفته است و تفاوتی ندارد که چگونه محبتمان را به امام حسین(علیه السلام) نشان دهیم؛همین که جوانان با ایده‌های نو، دل‌هایشان در سایه اهل بیت عصمت و طهارت(علیه السلام) یکی می‌شود، خود زمینه را برای عاقبت به خیریشان فراهم می‌سازند.

ایشان ادامه دادند:عموم مردم برای نوشتن مطالب کوتاه با مضمون نماز، محرم و عزاداری بر روی وسایل نقلیه خود بسیاررغبت نشان میدهند و چه حرکتی زیباتر از اینکه مال وجان وزندگی مان را هم به رنگ حسینی در بیاوریم و امیدواریم درسایه ی لطف وعنایت خداوند در مکتب امام حسین(علیه السلام) دل هایمان با محبت حسینی به معرفت ایشان صیقل دهیم.

وی با بیان اینکه ماشین‌نویسی در محرم جزء تبلیغات محیطی هم محسوب می‌شود، تأکید کرد: باید در این بین به فلسفه قیام عاشورا که نماز اول وقت امام در ظهر عاشورا است و همچنین امر به معروف و نهی از منکر و رساندن پیام آن نیز توجه کنیم، که این امر مهم نیاز جامعه امروزی است.

ایشان خاطر نشان کردند:در ضمن آنکه دوست داشتن امام حسین(علیه السلام) قلب‌هایمان را بیش از پیش به هم نزدیک کرده است هدف از اجرای این طرح و هم چنین فضا سازی شهر توسط بسیجیان،انجام یک کار فرهنگی در بین مردم، تمرین کار تشکیلاتی ودسته جمعی، استفاده ازپیشنهادات، استعدادها و ظرفیت جوانان در زمینه های مختلف فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها