ساری-مسئول بسیج رسانه مازندران گفت:حماسه کربلا بزرگترین نمونه و مصداق بارز مطالبه گری و فسادستیزی در برابر جریان فساد و فاسدان و مستکبران زمان است.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۳۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی، به اهمیت فعالیت خبرنگاران و نقش اصحاب رسانه در جهاد تبیین، اشاره کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

السلام علیک یا اباعبدالله (ع)

اولین درس بزرگ عاشورا، درس فدا شدن در راه دین و در راه خدا است.
(رهبر معظم انقلاب)

تلاقی شدن روز عاشورا و روز خبرنگار حسن تصادفی است تا بیشتر بدانیم و بیاندیشیم که عاشورا و حماسه کربلا بزرگترین نمونه و مصداق بارز مطالبه گری و فسادستیزی در برابر جریان فساد و فاسدان و مستکبران زمان است.

در عرصه تقابل حق و باطلِ دنیای امروز، عیادی مستکبرین به دنبال تخریب چهره اولین و تنها حکومت شیعی و دینی دنیا به وسیله ابزار‌ها و امکانات رسانه‌ای دربند خویش هستند؛ لذا اهمیت فعالیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای در جبهه حق و باطل بیش از پیش و در اطاعت از فرمان رهبری و جهاد تبیین خودنمایی می‌کند و می‌طلبد که شما عزیزان با منش و معرفت عاشورایی، رسالتی زینبی را ایفا کنید.

حسن تلاقی روز خبرنگار و عاشورای حسینی درس‌ها و پیام‌های زیادی دارد که فعالان رسانه‌ای باید توجه و تامل بیشتری در آن نسبت به واقعیت‌های موجود در نبرد کنونی جبهه حق و باطل داشته باشند.

ضمن آرزوی قبولی عزاداری تمام همکاران گرانقدر؛ روز خبرنگار را گرامی داشته و برای خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و تمامی فعالان رسانه‌ای مازندران آرزوی شفاعت و زیارت آقا اباعبدالله الحسین (ع) را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها