سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشور در گفتگو با بسیج:

نیروهای مسلح کشور در اوج آمادگی هستند / در جنگ نرم ضربات مهلکی به دشمنان وارد شد

ساری-سردار شکارچی با بیان این مطلب که نیرو‌های مسلح از جمله سپاه، ارتش و سایر بخش‌های این نیرو، در اوج آمادگی نظامی هستند، خاطرنشان کرد: در حوزه جنگ نرم هم نیرو‌های مسلح فعال هستند.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تجلیل  از خبرنگاران و اختتامیه رویداد‌های رسانه‌ای سال بسیج و سپاه کربلا ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و اصحاب رسانه در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، سردار شکارچی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اصحاب باوفایشان، و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان  رزمندگان جبهه جنگ نرم و جبهه فرهنگی انقلاب در حال مقابله با دشمنان هستند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تاکید کرد:خبرنگاران سهم بزرگی در دستاورد‌های انقلاب دارند.

سردار شکارچی در ادامه با بیان این مطلب که نیرو‌های مسلح از جمله سپاه، ارتش و سایر بخش‌های این نیرو، در اوج آمادگی نظامی هستند، خاطرنشان کرد: در حوزه جنگ نرم هم نیرو‌های مسلح فعال هستند به ویژه بسیجیان که با فرماندهی و راهبردی سپاه در صحنه حضور دارند و، ضربات مهلکی تا به امروز به دشمنان وارد کردند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها