خبرهای داغ:
حجت الاسلام کریمی نیا:

مشکل امروز دشمنان، پرچم سبز حسینی و حس شهادت طلبی مسلمانان است

حجت الاسلام کریمی نیا خطیب مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان کامیاران در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی: امروز پیکر اسلام زخمی است به زخم های نامردی و خباثت خائنین، منافقین و مزدوران غرب وحشی، آمریکای ملعون و اسرائیل خبیث. مشکل دشمنان "پرچم سرخ حسینی و شهادت طلبی و پرچم سبز مهدویت و ندای استقلال و بی نیازی از آنان و سعادت بشر در سایه قران و عترت" است.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۹۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

حجت الاسلام کریمی نیا خطیب مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان کامیاران در تتمه‌ی مباحث دهه اول محرم به بیان آخرین موعظه های امام حسین علیه السلام در عصر عاشورا پرداخت و خاطرنشان کرد:
امام در کل روز عاشورا با هر روشی موعظه می کردند اما نصایح ایشان در ساعات پایانی و عصر عاشورا بیشتر بوی وعید عذاب و غضب الهی را داشتند. آن حضرت با بیان سرگذشت اقوام گذشته که مورد غضب واقع شدند آنان را انذار میداد و بعد به تشریح بحث غضب الهی که از وعده های بر حق است، پرداخت. و بدا به حال کسی که به درجه ای برسد که مشمول غضب الهی واقع شود.
ایشان افزودند: از مصادیق علنی "مغضوب علیهم" امروز کشورهای و دولت ها و مردم وحشی هستند که خون بی گناهان مظلوم را میریزند.
حجت الاسلام کریمی نیا در ادامه گفت: در شب تاسوعا، رژیم نامشروع و اشغالگر اسرائیل، مردم و کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین را به شهادت رسانده است.
خطیب مسجد امام حسن مجتبی(ع) کامیاران متذکر شد: امروز پیکر اسلام زخمی است به زخم های نامردی و خباثت خائنین، منافقین و مزدوران غرب وحشی، آمریکای ملعون و اسرائیل خبیث. مشکل دشمنان "پرچم سرخ حسینی و شهادت طلبی و پرچم سبز مهدویت و ندای استقلال و بی نیازی از آنان و سعادت بشر در سایه قرآن و عترت" است.
حجت الاسلام کریمی نیا در ادامه گفت: آنان دنبال غارت و ذلت و نشر ابتذال های خودشان و سقوط بشریت هستند. امروز قطب عالم امام عصر(عج) به شدت با دیدن این ظلم ها و مظلوم کشی ها ناراحت و غمگین هستند . بر مساجد و پایگاه های فرهنگی امروز واجب عینی است که شبانه روز جبهه های حق علیه کفر و شیاطین را تقویت و آماده کنند. نابودی ظلم و غضب الهی  را ان‌شاءالله به زودی بر سر ظالمین خواهیم دید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار