خبرهای داغ:

دوره تکمیلی بسیج توسط گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام)برگزار شد

دوره تکمیلی بسیجیان با حضور مربیان گردان ۱24 امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۴۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱4 امام حسین(علیه السلام)، همزمان با فرا رسیدن  ایام عزاداری دهه اول ماه  محرم الحرام دوره تکمیلی بسیجیان به همت مربیان برجسته گردان ۱24 امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده گردان124 حضرت امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: در این دوره بسیجیان در اموزشهای مختلفی از قبیل: عقیدتی؛ سیاسی؛ نظامی؛ فرهنگی و آمادگی جسمانی تقویت شده و آماده حضور در برنامه های اصلی گردان های امام  حسین (علیه السلام) خواهند شد.

این فرمانده بیان داشت: در زمانی که دشمن با تمام توان وارد عرصه های نرم؛ نیمه سخت و سخت گردیده است ؛جوانان مومن؛ خداجو و انقلابی می بایست خود را در زمینه های بصیرتی وعرصه های مقاومت و دفاع همه جانبه علیه دشمن، مجهز وقوی نمایند وجسم وروح خود را در جهادهای گوناگون اعم از جهاداکبر؛جهاد اصغر وجهاد تبیین آماده وقوی نمایند.

فرمانده گردان در پایان گفت: هر سال  یک عده از بسیجیان گردان به خدمت سربازی مشرف میشوند،لذا در جهت جایگزینی نیروهای بسیجی به جای آنها هر ساله این گردان اقدام به برگزاری دوره تکمیلی بسیج می نماید، و نیروهای بسیجی پس از قبولی در آزمون های عقیدتی و پزشکی در این دوره پذیرفته می شوند و در کلاسها و برنامه های مختلف این گردان شرکت می کنند.

ارسال نظرات