خبرهای داغ:
رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

محدودیتی برای اضافه شدن پزشک سوم در ساعات ضروری وجود ندارد

همدان- رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه با وجود ازدحام و شلوغی، ارائه خدمات بصورت روان در حال انجام است، گفت: محدودیتی برای اضافه شدن پزشک سوم در ساعات ضروری وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۶۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

دکتر الهه عزتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: در روز گذشته به چند دلیل متفاوت شاهد روزی شلوغ در بیمارستان بودیم که این شلوغی با تلاش همکاران به خوبی مدیریت شد و خدمات به نحو تمام و کمال به مراجعین ارائه شد.

وی با بیان اینکه این روزها به علت خیزش مجدد کرونا در بیمارستان تردد افراد زیاد است، عنوان کرد: در صورت بروز علائم خفیفی مثل تب، سرفه، بدن درد و یا علائم گوارشی در همشهریان نیازی به مراجعه به اورژانس و یا تزریق سرم نیست و این افراد می‌توانند با استفاده از درمان‌های علامتی در منزل و استراحت کافی بیماری را درمان کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: کسانی که علائم شدید مانند تنگی نفس و یا بيماری‌های زمینه‌ای قلبی، ریوی و یا نقص ایمنی دارند باید به بیمارستان مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اضافه شدن یک پزشک عمومی به ترکیب اورژانس در شب گذشته اشاره کرد و گفت:هر زمانی که لازم باشد از اینگونه اقدامات برای رفاه حال مردم انجام خواهیم داد.

عزتی با بیان اینکه با وجود ازدحام و شلوغی، ارائه خدمات بصورت روان در حال انجام است، گفت: محدودیتی برای اضافه شدن پزشک سوم در ساعات ضروری وجود ندارد.

وی ضمن تقدیر ویژه از تلاش نیروهای درمان و پشتیبانی بیمارستان قائم (ع) گفت: شب گذشته و رأس ساعت دو بامداد شخصا در این مرکز حضور یافته و موارد را از نزدیک رصد کرده‌ام.

گفتنی است؛ در ۲۴ ساعت روز شانزدهم مرداد در مجموع یک هزار و ۵۰ بیمار ویزیت شده و ۳۵ بیمار نیز در بخش تحت نظر اورژانس بستری شدند تا رکوردی منحصر بفرد در سال جاری به ثبت برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار