خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

تمام هم و غم ما حفظ و تقویت وحدت موجود است /مشکلات گردنه را به دکتر رئیسی منتقل کردیم

همدان-امام جمعه اسدآباد گفت: خلاء وحدت، شیرینی درکنار با هم بودن را از بین می‌برد و تمام هم و غم ما حفظ و تقویت وحدت موجود است.
کد خبر: ۹۴۴۷۸۸۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی ۱۲ سال حضور در دیارسیدجمال از هیچ تلاشی برای ایجاد وحدت فروگذار نکرده‌ایم تا همشهریان متحمل اتفاقات تلخی که قبلاً می‌افتاد، نشوند.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم تصریح کرد: در این چند سال، خیلی از تنگ نظران خواستند وحدت شهرستان را خدشه‌دار کنند اما به لطف خدا و با کمک اهل بیت (ع) نتوانستند آسیبی به وحدت موجود وارد کنند.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه در این ۱۲ سال شاهد ارادت و علاقه همه احزاب و گروه‌های اسدآباد به ولایت فقیه بوده‌ایم، عنوان کرد: همه سلایق را خودی می‌دانیم و در محافل گوناگون همه اقشار و گروه‌ها حاضر شده‌ایم تا تفکر وحدت شکنان خنثی شود.

وی اضافه کرد: در ایامی خاص همانند جشن انتخاب آقای روحانی به عنوان رییس جمهور یا مراسم ختم مرحوم صفایی، افرادی قصد بر هم زدن وحدت شهرستان را داشتند که با ورود به موقع خود به موضوع، نیات آنها شکست خورد.

حسینی مجد همچنین درباره محوریت نمازجمعه نیز گفت: طبق فرامین مقام معظم رهبری نمازجمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر و ائمه آن فرماندهان این قرارگاه هستند و این مهم نشان دهنده این است که امام جمعه باید پدرانه با موضوعات برخورد و همه چیز را رصد کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از تک رَوی برخی تشکل‌ها بیان کرد: همیشه معتقد و مومن به برگزاری جلسات و محافل مذهبی، فرهنگی و ... به صورت پراکنده بوده‌ایم اما برخی مواقع و در ایامی خاص همانند اربعین، غدیر و ... برخی تشکل‌ها به صورت جزیره‌ای عمل کرده و با چندتکه کردن مراسمات از عظمت آنان می‌کاهند و ما نیز تاکنون در این قضیه کوتاه آمده و حتی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به این هیئات کمک کرده‌ایم اما چقدر بهتر است همه حول محور نمازجمعه اقدام به برپایی مراسم در ایام خاص کنند تا موازی‌کاری مانعی ایجاد نکند.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: در این دیدار نکات بسیار خوب و به روزی از جانب معظم له ایراد و جلسات بسیار خوبی نیز با روسای سه قوه و مسئولین ارشد کشور داشتیم.

وی درباره میزان انس خود با مردم نیز گفت: نصف بیشتر انس ما با شهروندان اسدآباد به دلیل سیادت من است که باعث شده ارتباط بسیار خوبی با همه گروه‌ها برقرار کنیم.

حسینی مجد در بخش دیگری از سخنانش گفت: از همه گروه‌ها و سلایق شهرستان درخواست می‌کنم در سال منتهی به انتخابات مجلس، وحدت را حفظ کنند.

وی ضمن تبریک هفته خبرنگار تصریح کرد: خلاء وحدت، شیرینی درکنار با هم بودن را از بین می‌برد و تمام هم و غم ما حفظ و تقویت وحدت موجود است.

امام جمعه اسدآباد گفت: برخلاف سنت حسنه حذف ختم اموات، این امر، مجددا در برخی نقاط در حال انجام است و بدون ملاحظه اگر فردی اقدام به انجام آن کند از وی گله خواهم کرد چراکه در شرایط کنونی برگزاری مراسم برای خیلی از خانواده‌های دارای مشکلات اقتصادی مقدور نیست .

وی در بخش دیگری از سخنانش به کمک‌های خوب خیرین اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا بیش از ۰.۵ میلیارد تومان به خانواده‌های آسیب دیده کمک شده است و در بخشی دیگر در یک جلسه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان جمع آوری شد که در رقم خوردن این اتفاقات فرخنده لازم است علاوه بر خیرین عزیز از سپاه و دادستانی نیز تشکر کرد.

حسینی مجد در بخش دیگری از سخنانش به سفر دیروز ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در جلسه استان، چند دقیقه و به صورت خصوصی با دکتر رئیسی دیدار داشته و مشکلات مهم اسدآباد به خصوص گردنه را برای ایشان توضیح دادم.

وی درباره مشکلات آب شرب نیز بیان کرد: به نظر بنده زدن چاه یک کار موقت و هدردادن هزینه است و رفع مشکل در مدیریت و جمع‌آوری آب‌های سطحی و ایجاد منابع بصورت متوازن در نقاط بالادست شهرستان است.

امام جمعه اسدآباد همچنین استفاده از تانکر آب را یک راه صحیح برای مدیریت آب بیان کرد و گفت: به ادارات مرتبط پیشنهاد می‌دهم شرایطی برای خرید تانکر برای شهروندان فراهم کنند.

امام جمعه اسدآباد در پایان ضمن اشاره به فرارسیدن هفته امر به معروف بیان کرد: فرهنگ‌سازی و هدایت توام با مهربانی با بدحجابان می‌تواند کمک کننده در حل این معضل باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات