خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

سران فتنه با توهین به شهدا رسواتر شدند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: توهین سران فتنه به شهدای مدافع حرم و سرلشکر شهید حاج حسین همدانی رسوایی را برای آنها و اربابانشان رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۹۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در واکنش به انتشار مطلب انتقادی و توهین‌آمیز از سوی یکی از سران فتنه ۸۸، نسبت به جمهوری اسلامی ایران، مدافعان حرم و سردار بزرگ اسلام حاج حسین همدانی ضمن محکوم کردن این اقدام اظهار کرد: مجاهدت خالصانه و خدمات ارزنده این سردار بزرگ اسلام در طی ۴۰ سال همواره موجب عزت، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب و جهان اسلام خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیانیه توهین‌آمیز میر حسین موسوی به شهدای مدافع حرم و شهید پر افتخار اسلام، حاج حسین همدانی در راستای کاهش فشار‌ها و ضربه‌های وارد شده بر استکبار و دشمنان است، گفت: در طول دوران با برکت انقلاب اسلامی این تجربه ثابت شده هر زمانی که ما به خیمه کفر نزدیک می‌شویم و ضربات سهمگینی بر پیکره این جبهه وارد می‌کنیم ایادی داخل آن‌ها به خاطر آن که شدت فشار‌های وارده را کاهش دهند حرکاتی را از خودشان نشان می‌دهند که البته کور خوانده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به موفقیت‌های جبهه مقاومت و ناکامی‌های صهیونیست و استکبار جهانی در رسیدن به اهداف خود بیان کرد: جبهه مقاومت که برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی است، پا بر روی گلوی اربابان این فتنه‌گران گذاشته‌اند بنابراین فتنه‌گران برای کاستن این درد دست به اینچنین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند.

وی تصریح کرد: وقتی جبهه مقاومت بر اسرائیل و آمریکا فشار می‌آورد و راهبرد‌های منطقه‌ای آن‌ها را با شکست مواجه می‌کند آمریکا به منطقه می‌آید تا یک بار دیگر چهره بغض کرده خود را به شکل دیگر ترمیم کند و آن عقب ماندگی‌های خود را جبران کند، اما وقتی با ایستادگی جبهه مقاومت روبرو شد و خود را در رسیدن به هدف ناکام دید در مقابل این شکست‌ها و فشار‌ها چنین حرکت‌های ابلهانه را ترسیم کردند.

سردار مجیدی با تاکید براینکه توهین سران فتنه به شهدای مدافع حرم و سرلشکر شهید حاج حسین همدانی رسوایی را برای آن‌ها و اربابانشان رقم خواهد زد، اضافه کرد: امروز شاهد این هستیم که بعد از گذشت چندین سال از شهادت حاج حسین، حاج حسین‌های بسیاری در جهان تکثیر شده که در مقابل استکبار خودنمایی و صف‌آرایی می‌کنند و اگر امروز به زعم خودشان با این حرکات ابلهانه سعی دارند تا به شکلی از این ارزش‌ها بکاهند، اما در نهایت می‌بینیم که این مکرو حیله آن‌ها به خودشان برمی‌گردد و رسوایی را برایشان رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه این اقدام دشمنان در ایام منتهی به سالگرد حاج حسین، موجب معرفی بیشتر این شهید معز شده، تصریح کرد: با این رسوایی دشمنان، بار دیگر این شهید والامقام به درستی در جامعه معرفی و سیره و منش ایشان در جامعه ترویج داده خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید اینکه امروز به دلیل حرکت‌های بزرگ سپاه دشمنان دشمنان از روی استیصال این اقدام ناشایست را انجام داده‌اند، گفت: امروز که سپاه حرکت‌های بزرگی از جمله برخورد قاطع با افرادی که می‌خواهند از خطوط قرمز عبور کنند، انجام داده، این حرکات را از روی ناچاری انجام می‌دهند تا به خیال خود بتوانند در برابر این تلاش‌های سپاه مقابله کنند که کور خوانده‌اند.

وی با بیان اینکه شهید همدانی مصادق واقعی مجاهد فی سبیل الله بود با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان در طول ۴۰ سال عنوان کرد: این شهید همواره در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرینی کرد و در دوران انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن در دوره‌های مختلف در راه اسلام و انقلاب و جبهه‌های مقاومت جهادگونه عمل کرد و موجب فخر ایران و اسلام شد.

سردار مجیدی به نقش‌آفرینی این شهید معز در مهار فتنه ۸۸ اشاره و بیان کرد: شهید همدانی در مهار فتنه ۸۸ نقش بسیار تعیین‌کننده و تاثیرگذاری داشت که دراین مسیر تلاش و زحمات فراوانی کشید که به گفته خود ایشان هشت ماه فتنه ۸۸ به اندازه هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر بود تا توانست وضعیت را به پیروزی بزرگ برساند.

وی با تاکید بر اینکه شهید همدانی در جریان فتنه ۸۸ با حماسه آفرینی خود کار را به نتیجه رساند و موجب شکست دشمنان و فتنه‌گران شد، یادآور شد: بزرگترین اقدام حاج حسین در مهار و خاموش کردند فتنه ۸۸ بود بنابراین دشمنان و سران فتنه برای عقده‌گشایی و گرفتن انتقام از ایشان دست به این کار‌های وقحیانه زده‌اند.

وی از برگزاری تجمع بزرگ مردمی در محکومیت فتنه و توهین به شهدای مدافع حرم در همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم فردا پنج شنبه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۱ صبح در میدان امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار خواهد شد تا مردم یک بار دیگر جواب قاطع و دندان شکن را به یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب دهند که قطعا برنده مردم هستند و روسیاهی برای این فتنه‌گران مدفون و عقب مانده خواهند ماند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار