خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی شهرستان سرخه با هدف راهکاریی جهت حفظ و انسجام مربیان عقیدتی در حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در حوزه کوثر سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۸۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی شهرستان سرخه با موضوع ارائه راهکاریی جهت حفظ و انسجام مربیان عقیدتی در حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ایوالقاسمی ضمن تشکر از زحمات مربیان حلقات صالحین اظهار کرد: کار یک مربی عقیدتی هم راستای یک مربی صالحین است انتظاری که از شما داریم این است که یک موضوع را به صورت سه تا پنج جلسه مداوم برای متربیان بیان و خروجی کار را دریافت کنید.

او افزود: مربیان می توانند تجربیات خود در ارائه هرچه بهتر مطالب به مخاطب و همچنین تاثیرگذاری در آنها با یکدیگر به اشتراک گذاشته و با هم فکری هم بهترین روش را در جذب مخاطبین ارائه دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: با وجود سطح علمی بالای مربیان سعی بر این است تا با برگزاری دوره های توانمند سازی در سطح بالاتر، بتوانیم تغذیه فکری به آنها برسانیم.

گفتنی است در خاتمه مربیان هم ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود به این موضوع که روستاها نیاز بیشتری جهت برگزاری کلاس ها به خصوص در زمینه های قرآنی و احکام و غیره دارند لذا نیازمند پشتیبانی هستند تا بتوانند فعالیت جدی تری را در این راستا ارائه دهند، اشاره کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها