خبرهای داغ:

ویژه برنامه سه ساله حسینی در روستا اروانه در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه از برپایی مراسم سه ساله حسینی و شیرخوارگان حسینی در روستا با مشارکت بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۲۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیح از سرخه؛ مراسم عزای حسینی به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت نرجس خاتون (س) و ولی عصر (عج) در روستا اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در خصوص برنامه های ایام محرم در طول دهه اول در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیش از ماه محرم فضاسازی حسینیه روستا و گلزار شهدا با مشارکت بسیجیان و اهالی روستا انجام شد.

او افزود: فضاسازی شیرخوارگان حسینی توسط بسیجیان گروه فرهنگی وخادم الشهدای پایگاه نرجس خاتون (س) جهت برگزاری مراسم از دیگر اقداماتی بود که انجام و این سوگواره باشکوه برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در ادامه اضافه کرد: کودکان روستا نیز همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) در مراسم سه ساله حسینی که در حسینیه کودک به همت موسسه خشت اول برگزار شد، مشارکت کردند.

طاهری بیان داشت: همزمان با روز عاشورا نیز مراسم سوگواری و عزاداری با همکاری بسیجیان پایگاه ولی عصر (عج) در سطح روستا در جهت بزرگداشت واقعه بزرگ کربلا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها