خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید نهاوند:

خبرنگاران سفیران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت باشند

همدان-رئیس بنیاد شهید نهاوند گفت: خبرنگاران به‌عنوان سفیران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانند با روحیه انقلابی و جهادی پای در میدان گذاشته و در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۷۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی سراقی در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارند، اظهار کرد: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال نابودی ارزش‌های نظام اسلامی و اعتقادات مردم به‌ویژه جوانان است، خبرنگاران به‌عنوان سفیران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانند با روحیه انقلابی و جهادی پای در میدان گذاشته و در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: خبرنگاران امروز رسالتی مهم همچون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترسیم راه و منش شهدا و ایثارگران، بازگو کردن خاطرات ایثارگران و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی را بر عهده‌ دارند، خبرنگاران می‌توانند ادامه‌دهنده راه شهدای عزیز باشند و فرهنگ شهادت و زندگانی سراسر افتخار شهدا را برای نسل جوان و نوجوان این کشور ترسیم کنند.

رئیس بنیاد شهید نهاوند  با تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار یادآور شد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا عزیز خبرنگار همچون شهید والامقام «محمود صارمی» است که در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی، روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم جانان کردند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز با بیان اینکه ما هم به لحاظ وجود تریبون نماز جمعه خود را از اصحاب رسانه می‌دانیم، افزود: رسانه‌ها لازم است نسبت به جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ قیام عاشورا اهتمام بیشتری داشته باشند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات