با سخنرانی سردار احمدی در جمع مردم همیشه در صحنه روستای بزنجرد شهرستان خلیل آباد یادواره 10 شهید گلگون کفن این شهرستان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۱۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این مراسم که با حضوربا شکوه مردم دراین روستا وهیئت های عزاداری  وبا حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه وفرماندهی انتظامی  ونیز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه وهمکاری پایگاه بسیج برادران وخواهران ،دهیاری وشورای اسلامی روستا برگزار شد.

 سردار احمدی فرمانده  سابق سپاه خراسان رضوی  با عرض تسلیت ایام عزاداری  سالار شهیدان  وتجلیل از مقام شهدا  گفت: همه ما قدردان جانفشانی های شهدای جنگ تحمیلی هستیم و اگر امروز امنیت داریم، مرهون جانفشانی های این عزیزان است.

این یادگار دفاع مقدس با ذکر سخنانی از بزرگان در خصوص شهدا، به تبیین جایگاه و نقش شهدا پرداخت وبا بیان مظلومیت شهدای مدافع حرم وسردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: نقشی که امروز در مقابله با حمله دشمنان در خصوص کمرنگ نشان دادن نقش شهدا بکار می برند را شما امروز با حضور خودتان نشان دادید وتمامی توطئه های آنان را خنثی کردید.

وی  اظهار داشت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب رهبر معظم انقلاب بود و تقدیر الهی بر این شد که به واسطه ولایتمداری این سرباز ولایت، محبوب و عزیز دلها شود و این نشان از قدرت خداست.

احمدی گفت: اگر آن چه را که آمریکایی‌ها در سازماندهی داعش پیش‌بینی کرده بودند به نتیجه می‌رسید نه تنها اثری از شیعه و حرمین شریفین بلکه از اسلام هم چیزی باقی نمی‌ماند لذا ناکامی نظام سلطه در منطقه به برکت مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش شهیدان را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: شهدا تربیت‌شدگان در وادی اهل‌بیت و امام حسین (ع) هستند.

احمدی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا قله‌های رفیع پیروزی را پیموده و همه دشمنان را از اقتدار و ابهت خود خجل‌زده کرده است. وی با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم بزرگ معنوی افزود: امروز برگزاری مراسم ایام محرم  وعزاداری سالار شهیدان در خون وپوست ما جای دارد وجدا شدنی نیست وهرروز با هوای دل بیشتری برگزار می شود.

دراین مراسم از خانواده های معظم شهدای روستا تجلیل گردید.

اجرای سرود، دکلمه از دیگر برنامه های این مراسم یادواره شهدا در روستای بزنجرد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها