خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی با وجودی که تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع حرم از جمله سردار سلیمانی و شهید همدانی را به چشم خود دیده‌اند، سخنانی همسو با دشمن به زبان می‌آورند، اما نمی‌دانند تاریخ مصرفشان تمام شده است.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۱۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان صبح امروز در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون اصفهان «در محکومیت بیانیه یکی از سران فتنه»، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، اظهار کرد: دشمن در طول تاریخ همواره در برابر شیعه برنامه‌ریزی و توطئه داشته و وظیفه ما این است که با جهاد تبیین و روشنگری این برنامه‌ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه تاریخ تکرار می‌شود، گفت: گاهی بر اثر عدم تبیین و سکوت خواص و حتی گاهی به واسطه همراهی برخی خواص ناآگاه با جریان‌ مخالف، زمینه برای وقایعی چون عاشورا فراهم می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: برخی با وجودی که تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع حرم از جمله سردار سلیمانی و شهید همدانی را به چشم خود دیده‌اند، سخنانی همسو با دشمن به زبان می‌آورند، اما نمی‌دانند تاریخ مصرفشان تمام شده، ولی دشمن مسیرشان را دنبال می‌کند و البته ما انزجار خود را از این افراد نشان می‌دهیم.

محمودی تصریح کرد: از یک سو دستورات دینی در حمایت از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر ظالم و از سوی دیگر رفتار عملی مردم ایران در تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم نشان داد راه شهدای مدافع حرم مشروعیت دینی و مقبولیت مردمی دارد.

وی با اشاره به سخنان امام سجاد(ع) در برابر یزید، گفت: علم، حلم، فصاحت، شجاعت و محبت در دل مؤمنین از ویژگی امام و رهبر مسلمین است که امام سجاد(ع) در این خطبه مطرح کردند؛ شجاعت از صفات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است و به واسطه این ویژگی بود که در مقابل آمریکا و استکبار ایستاده‌اند و می‌توانند فریاد بزنند و نترسند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: افرادی در انقلاب اسلامی بودند که وقتی ناو آمریکایی وارد خلیج فارس شد و  امام به سبب شجاعت حسینی توصیه کردند آن را بزنید، ترسیدند و بهانه آوردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این مراسم طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اظهارات اخیر یکی از سران فتنه بیانیه‌ای صادر کردند که در آن ضمن محکوم کردن این اظهارات، رسیدگی قضایی و محاکمه فتنه‌گران و توهین‌کنندگان را خواستار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها