خبرهای داغ:

20 بسته معیشتی به همت بسیجیان در سرخه توزیع شد

به مناسبت ماه عزای سیدالشهدا (ع) 20 بسته بسته معیشتی به ارزش 70 میلیون ریال به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در سرخه تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۲۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه محرم الحرام و در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه 2۰ بسته  معشیتی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با یاری خیرین و گروه جهادی در محله توزیع شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدام ضمن تسلیت ماه عزای سیدالشهدا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم مراسم عزاداری و سوگواری در مسجد و پایگاه با حضور بسیجیان و نمازگزاران برگزار شد.

او افزود: در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند در این دوره با یاری جهادگران بسیجی 20 بسته معیشتی به ارزش 70 میلیون ریال با محوریت مسجدمحوری و محله محوری بین نیازمندان محله توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در ادامه اضافه کرد: این بسته ها شامل قند، عدس، تن ماهی، رب گوجه فرنگی، برنج و روغن مایع بوده و به همت صفیه مونسان جهادگر بسیجی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

ابراهیمی بیان داشت: همچنین مبلغ یک میلیون ریال کمک نقدی به نیت حضرت علی اصغر(ع) به یک نیازمند اهدا شد.

او ادامه داد: کمک به یک خانواده نیازمند جهت تهیه کیت قند برای پسر بچه دیابتی به مبلغ 2 میلیون ریال از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها