خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج؛  
موسوی عنوان کرد: یکی از برنامه های کانون برگزاری سوگواره ملی با اولویت شعر و داستان، ادبیات، هنرهای تجسمی و قصه گویی است که به میزبانی استان قزوین و با نگاهی به جایگاه و شخصیت رفیع حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می شود. 
کد خبر: ۹۴۵۰۸۳۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: متاسفانه امروز تمام دغدغه استان پرداختن به مسایل زیرساختی و معیشتی و دیگر حوزه هایت و عرصه فرهنگی در این میان مغفول مانده است. هرچند که مسایل معیشتی دغدغه ای مهم است اما نباید مسایل فرهنگی به حاشیه رود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک شرکت دولتی است که به صورت هیات امنایی زیر نظر هیات مدیره اداره می شود و از نظر ساختار مجزا می باشد. 

موسوی اظهار کرد: سیاست کانون بهره مندی از کادر مجرب با رفتاری در شأن کودکان و نوجوانان با نگاه الگوی ی است تا استعداد این قشر جامعه بروز و ظهور یابد و بتوانند ساعات خوشی را همراه با فراگیری مطالب مفید در کانون تجربه نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به گستردگی و تنوع فعالیت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان عنوان کرد: تنوع فعالیت های کانون زیاد است. برگزاری مراسم روز ملی کودک، برگزاری جشنواره قصه گویی «به زودی»، برگزاری مراسم هفته جهانی کودک(به زودی) بخشی از فعالیت های کانون است.

موسوی با اشاره به برگزاری سوگواره ملی«ماه زخمی» تصریح کرد: یکی از برنامه های کانون برگزاری سوگواره ملی با اولویت شعر و داستان، ادبیات، هنرهای تجسمی و قصه گویی است که به میزبانی استان قزوین برگزار می شود. این سوگواره با نگاهی به جایگاه و شخصیت رفیع حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که در گروه سنی قشر کودک و نوجوان برگزار می شود. 

وی افزود: روز ۱۴ شهریورماه اختتامیه این سوگواره برگزار می شود که صبح روز اختتامیه آثار خوانش و پایش می شود و بعداز ظهر همان روز با حضور مسوولان پایان می یابد. با توجه به فراخوان صورت گرفته، آثار از سراسر کشور به دبیرخانه سوگواره در قزوین ارسال می شود. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین یادآور شد: یکی از مشکلات کانون، در بخش اعتبارات و بودجه است و نیازمند توجه استان در حوزه کودک و نوجوان و فرهنگ است. 

موسوی گفت: ۲۲ مرکز کانون پرورش کودک و نوجوان در استان فعالیت می کنند. برخی از مراکز ما به صورت سیار فعالیت می کنند. به دنبال ایجاد یک مرکز نجوم در استان هستیم. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها