زنجان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای غریب به مناسبت روز آزادگان در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۵۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن با حضور نیک‌بخش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسئولان این بنیاد، جعفری مشاور امور ایثارگران و شهامی معاون توسعه و منابع انسانی استانداری برگزار شد.

یادواره شهدای غریب در زنجان برگزار می‌شود

 

امیرعلی نیک‌بخش در این جلسه با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار کرد: استان زنجان 586 آزاده سرافراز دارد که از این تعداد 300 نفر در شهرستان زنجان هستند.

 

وی با بیان اینکه به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای توسط بنیاد شهید پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در مراسم تجلیل از آزادگان که به صورت همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، ریاست جمهوری سخنرانی خواهند کرد، که با برنامه‌هایی از جمله خاطره‌گویی، تجلیل از آزادگان نخبه و کارآفرین، میز خدمت، پخش کلیپ و ... همراه است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: دورهمی و اردوی یک روزه آزادگان در اردوگاه امام خمینی زنجان، تجلیل از آزادگان در شهرستان‌ها، و برگزاری یادواره شهدای غریب، خاطره گویی پیش از خطبه های نمازجمعه و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت روز آزادگان است.

ارسال نظرات