یکهزار و ۲۶۰ نفر در بیمارستان «شفا» خرم آباد شاغل هستند

رییس بیمارستان شفا خرم آباد گفت: ۲۲ سال از فعالیت این بیمارستان می‌گذرد و تاکنون یکهزار و ۲۶۰ نفر در این مرکز اشتغالزایی شده که در استان بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۷۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، روح الله فکوری جمعه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران و فرهیختگان اهل قلم حقایق و واقعیت های جامعه را بیان می کند و کمک می کند جامعه به سمت اهدافش حرکت می کند.

وی افزود: تولید ناخالص داخلی از مهمترین شاخص های اقتصادی است که  هر چه تولید ناخالص داخلی در یک استان بالاتر رود استان ثروتمندتری است و رشد سالانه آن بر رشد کشور تاثیر گذار است.

رییس بیمارستان شفا خرم آباد با بیان اینکه تا رشد تولید ناخالص استان بالا نرود تورم و اشتغال به مسیر درستی نمی‌رسد بیان کرد:صاحبان فکر و اندیشه باید تلاش کنیم برای رشد استان و حل معضل بیکاری و تورم، تولید ناخالص به سهم خود بستر فرهنگی را برای جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنیم.

وی گفت: ظرفیت بزرگ بیمارستان شفا برای بیماران استان و شهرستان‌های اطراف ایجاد کرده است.

فکوری بیان کرد: تلاش کارکنان بیمارستان شفا در طول سه سال شیوع کرونا به گونه ای بوده که یکی از بالاترین عملکردها را در کشور ثبت کرده و بیشترین آمار بهبودیافتگان را داشته است و بعضی از خدمات فوق تخصصی در این بیمارستان قابل تقدیر است.

وی گفت: تامین رضایت بیمار کار سخت و ارزشمندی است و  مردم لرستان ارزش بالایی دارند و هرچه تولید ناخالص داخلی استان بیشتر باشد شرایط اقتصادی خوبی خواهد داشت.

رییس بیمارستان شفا خرم آباد تلاش برای ارائه خدمات بهتر و به روز را از اولویت های بیمارستان شفا برشمرد و بیان کرد: بیماران مختلفی از استان های همجوار به این مرکز درمانی مراجعه می کنند ما نیز سعی می‌کنیم بالاترین سطح کیفی را داشته باشیم  .

انتهای پیام/

ارسال نظرات