استاندار لرستان گفت: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که اولویت دولت به سرانجام رساندن این تعداد به عنوان سرمایه راکد مردم است.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۷۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،فرهاد زیویار روز شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: تکمیل این طرح ها در اولویت قرار دارد بنابراین برنامه کلنگ‌زنی جدید برای لرستان در دستور کار نیست.

وی با اشاره به خسارت سیل مرداد ماه به بیش از ۷۰ درصد زیرساخت های اقتصادی شهرستان الیگودرز اضافه کرد: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به بیمارستان نیایش خرم آباد تعلق گرفت و برای تکمیل این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان دیگر از محل ماده ۵۶ اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: همچنین حدود یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب بند الف تبصره ۱۸ به لرستان اختصاص یافته است و دستگاه های اجرایی باید برای جذب اعتبارات تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: باتوجه به کاهش منابع آبی، تکمیل سد معشوره برای وزارت نیرو محرز شده و این سد جزو پروژه‌های مصوب تهاتر نفتی قرار گرفته که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تکمیل آن ضروری است.

زیویار با اشاره به نامگذاری ۱۷ مرداد به نام روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند که باید دغدغه های جامعه و خدمات مدیران را اطلاع رسانی کنند و از طرفی مطالبات آنان توسط دستگاه های اجرایی پرداخت شود.

وی لیاقت، جسارت، شجاعت، دانش و تعهد را از ویژگی های بارز اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: همزمان با هفته دولت، اقدامات انجام شده در طول یکسال فعالیت دولت سیزدهم در لرستان بیان خواهد شد. 

ارسال نظرات