معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: یکهزار و ۲۴۷ میلیارد تومان طرح اقتصادی و عمرانی همزمان با هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود
کد خبر: ۹۴۵۰۸۷۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،بهرام ستاری  در نشست شورای اطلاع رسانی استان با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: در هفته دولت، اقدامات انجام شده و روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان برخی پروژه ها زودبازده، میان مدت و بلند مدت می باشد گفت: تمامی اقداماتی که برای استان در حال شکل‌گیری است مرهون زحمات همه می‌باشد که در این راستا اصحاب رسانه تلاش بسیاری کرده اند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از آرای مردمی است افزود: جامعه هرچه آگاهتر باشد قدم های مثبتی برداشته خواهد شد که این رسالت برعهده خبرنگاران است چراکه اصحاب رسانه یاری کننده دستگاه‌های اجرایی می باشند و ایجاد کمیته پیگیری اصحاب رسانه با هدف بررسی مسایل و مشکلات این قشر ضروری است.

معاون استاندار لرستان همچنین اضافه کرد: طرح رفع فقر مطلق توسط کارگروه ویژه حوزه معاونت سیاسی در حال پیگیری است و افراد با درآمد کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می توانند ثبت نام کنند.

ستاری ادامه داد: شناسایی و رسیدگی موضوعات مرتبط با آسیب اجتماعی در ۶۲ نقطه آسیب پذیر لرستان آغاز شده است و اقدامات به صورت محله محور صورت خواهد گرفت همچنین شناسنامه احزاب سیاسی استان به روز شده است و در آینده نزدیک جمع‌بندی خواهد شد.

خبرنگار سجاد میرزایی. 

ارسال نظرات