فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

جامعه امروز نیاز به اعتماد سازی رسانه‌ها دارد/ رسانه انقلابی خنثی کننده عملیات روانی استکبار علیه نظام است

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیاز به رسانه های دارد که اعتمادسازی کنند، خاطرنشان کرد: برای یک جامعه این مسئله حیاتی است که ما بتوانیم از رسانه های انقلابی حمایت کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تجلیل از خبرنگاران و اختتامیه رویداد‌های رسانه‌ای سال بسیج و سپاه کربلا ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و اصحاب رسانه در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،ضمن تسلیت ایام عزای سیدالشهدا( علیه السلام) با اشاره به اینکه امروز رسانه نقش بارزی در ابعاد زندگی انسان دارد، گفت: انچه که برای همه کشورها دارای ارزش و اهمیت است نشان دادن نقش و جایگاه اصلی رسانه است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که ایران اسلامی به دنبال تبیین نقش واقعی رسانه در جامعه است، افزود :جهاد تبیین مهم ترین و ضروری ترین نیاز امروز کشور است .

سردار مسلمی درادامه با اشاره به برگزاری چنین مراسمی، هم اضافه کرد: تجلیل از خبرنگاران یکی از عرصه هایی است که میتوان جایگاه رسانه را به جامعه نشان داد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیاز به رسانه های دارد که اعتمادسازی کنند، خاطرنشان کرد: برای یک جامعه این مسئله حیاتی است که ما بتوانیم از رسانه های انقلابی که تمام قدر برای تقویت، احیا و ترویج ارزش های اسلامی و شعائر دینی کار می کنند و در مقابل دشمنان می ایستند، حمایت کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه خبرنگاران تراز انقلاب، رسانه های انقلابی را به اهداف خود می رسانند، تصریح کرد: سلاح خبرنگار از ابزار نظامی مهم تر است و اگر خبرنگار از سلاح قلم به درستی استفاده کند، می تواند در مقابل دشمن بایستد چرا که رسانه  انقلابی یکی از ابزار جدایی ناپذیر مبارزه و خنثی کننده عملیات روانی استکبار است.

تصاویر و اخبار مربوط به این آئین متعاقبا منتشر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار