خبرهای داغ:
نماینده جبهه مقاومت یمن در ایران:

رمز پیروزی جبهه مقاومت برابر استکبار توکل به آموزه‌های اسلام است

«المنتصر» با اشاره به الگو گیری مجاهدین جبهه مقاومت یمن از سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با استکبار جهانی، گفت: رمز پیروزی برابر ظلم توکل به آموزه های اسلام است.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، «سلیم المنتصر» امروز در همایش تقریب و مقاومت اسلامی که با حضور چهره‌های برجسته جبهه مقاومت در آق قلا برگزار شد، گفت: همانطور که در جمهوری اسلامی ایران شهید والا مقامی همچون حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار مبارزه با امپریالیسم محسوب می شود در کشور یمن هم ما شهید «حسین بدرالدین» را داریم که بیرقدار مبارزه با استکبار جهانی است.

عضو جبهه مقاومت یمن افزود: شهید «حسین بدرالدین» در حدود بیست سال پیش با تشکیل گروهی اندک در مقابل جبهه استکبار قرار گرفت و در این مسیر اراده ای فولادین داشت.

وی افزود: شهید «حسین» تاکید داشت که باید آزادانه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد بزنیم و این موضوع را رمز نصرت مسلمانان و جامعه اسلامی می دانست.

سلیم المنتصر افزود: شهید حسین معتقد بود که در سال‌های آینده گروه حامیان مقاومت بیشتر و بیشتر خواهند شد و به حمدالله در سال های اخیر شاهد آن هستیم که پیش بینی شهید «حسین» محقق شد.
 

وی گفت: شهید «حسین» توانست ۶ قیام علیه دشمن و استکبار به سر سپردگی آل سعود انجام دهد و طی سال‌های اخیر توفیقات و پیروزی های جبهه مقاومت افزایش یافت.


عضو جبهه مقاومت یمن گفت: با وجود آنکه ایادی استکبار با استفاده از سلاح های آمریکایی و اروپایی در صدد سرکوب کردن نهضت و جبهه مقاومت هستند اما نصرت الهی همیشه با مسلمانان بوده است.

«سلیم المنتصر» افزود: جبهه استکبار و ایادی دشمن بدانند که پشتیبانی لجستیکی آمریکا هرگز نمی‌تواند اراده پولادین جبهه مقاومت یمن را سست کند.
 

وی گفت: به حول و قوه الهی طی هفت سال اخیر در جنگ برابر امپریالیسم پیروز بوده ایم و توفیقات زیادی به دست آورده ایم.

«سلیم المنتصر» گفت: ما هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد و تصمیم زور نمی شویم زیرا شعار ما هیهات من الذله  به عنوان معیار اساسی جبهه مقاومت همیشه در زبان ما جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها