فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: پادزهر مقابله با اقدامات رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین است و شما به عنوان افسران نرم باید این کار را انجام دهید.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۴۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، صبح امروز سرهنگ حمیدرضا حسینخانی در آیین تجلیل از خبرنگاران که در ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار شد، گفت: خبرنگاران، قشر مظلومی هستند و آن طور که شایسته است از آن‌ها حمایت نمی‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد:  وظیفه خبرنگاری سنگین است؛ زیرا هم اکنون جنگ، جنگ رسانه‌ای و جنگ علیه جمهوری اسلامی است و دشمنان در فضای مجازی لشکر تشکیل دادند و غول‌های رسانه‌ای در دنیا علیه جمهوری اسلامی سیاه نمایی می‌کنند و دروغ می‌گویند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: پادزهر مقابله با اقدامات رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین است و شما به عنوان افسران نرم باید این کار را انجام دهید.

 این مقام مسئول اظهار داشت :حضرت زینب (س) نیز جهاد کردند و تبیین نهضت عاشورا را انجام داد و نگذاشتند یزید و امثال یزید، واقعیت‌ها را بد جلوه دهند.

وی افزود: خبرنگار باید تلاش کند تا مردم را با عاشورا آشنا کند و الگوی او حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) و صحبت‌های رهبری است که ببیند چه کاری باید انجام دهدکه به بهترین نحو، وظایف خود را انجام دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: کار خبرنگاری این است که واقعیت‌ها را بگوید و مشکلات جامعه را برای مردم بیان و بصیرت افزایی کند.

سرهنگ حسینخانی گفت: همه باید خبرنگار باشد و خبرنگار به نظر من می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین آمر به معروف و ناهی از منکر عمل کند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) اظهارکرد: خبرنگار باید به موقع عمل کند، بنویسد و دفاع کند، مثل امام حسین (ع) که تمام کارهایش به موقع بود.

این مقام مسئول افزود: جمهوری اسلامی در قلب آمریکا ورود پیدا کرده و جریان سلمان رشدی در قلب آمریکا و در جهت اجرای فرمان امام خمینی (ره) صورت گرفت.

حجت الاسلام عبدالحسین زاده، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت خبرنگاران به ویژه شهید صارمی ضمن گرامیداشت مقام خبرنگار گفت: خبرنگاری و خبر رسانی وظیفه سنگینی است.

 این مقام مسئول افزود: شما خبرنگاران در محل وقوع خبر چشم و گوش مردم هستید و باید خبر‌ها را سریع، دقیق و به موقع به دست مردم برسانید.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) بیان داشت: نقش جهاد تبیین، بسیار حساس و مهم است و امیدواریم به خوبی از این وظیفه بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد: حق گویی از ویژگی‌های خبرنگار است، هر چند برای برخی تلخ بیایید، ولی خبرنگار حق را بیان می‌کند.

حجت الاسلام عبدالحسین زاده خاطر نشان کرد: شما خبرنگاران مراقبت کنید در خبر‌هایی منتشر می‌کنید، واقعیت‌ها را بیان کنید.

ارسال نظرات