برای نخستین بار در پویش «ترویج مهربانی» بیش از ۵۰۰ اسباب بازی و ۲۰۰ کتاب داستان کودکانه به کودکان مناطق محروم بخش انابد شهرستان بردسکن اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۶۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، برای نخستین بار در پویش «ترویج مهربانی» بیش از ۵۰۰ اسباب بازی و ۲۰۰ کتاب داستان کودکانه به کودکان مناطق محروم بخش انابد شهرستان بردسکن اهدا شد.

 

ایده‌ اهدای اسباب‌بازی به کودکان بی‌بضاعت و محروم یک فکر، اندیشه و عمل بسیار ارزشمند است که برای نخستین بار سه جوان بردسکنی و از طریق کمک های مردمی آن را انجام دادند راه‌اندازی چنین پویش‌هایی با بهره‌گیری از سرمایه‌های مردمی و با محوریت توجه به کودکان، بدون شک اقدام موثری خواهد بود که در پویش از اسباب‌بازی ها برای خوشحال‌کردن کودکان استفاده می‌شود.

 

این ایده بسیار خلاقانه و البته مهم است توسط آقایان علی مرادیان، مهدی ولی زاده و مجید فرزانه راه اندازی شده است. که تاکنون به بیش از ۲۰ روستای محروم شهرستان بردسکن و نیز روستای های خارج از استان برای اهدای اسباب بازی سفر کردند در حال حاضر این هدایا به روستاهای همچون؛ ابراهیم آباد، مظفر آباد، شریعت آباد، دهان قلعه، شریف آباد، قاسم آباد، ریزآب، شلاقه، ابری، کلاته نجف، چشمه نی،کلاته برق، صالحیه، مهلار، محمدزورآب، مهلاربالا و درونه بخش انابد اهدا شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها